Pt 1. Ch. 3 - Page 10
average rating: 5
Rate this comic:

Author Notes


view zaika's profile

zaika
10th Jun 2015, 10:51 AM

LOL Jaunt is sooooooo pleased with himself.

Also, he looks like he's ready to break into a dance. tee hee

[Edit] [Delete] Reply

view zaika's profile

zaika
10th Jun 2015, 11:57 AM

That's totally fair. Can we have a bonus page of him doing a smug tango??

[Edit] [Delete] Reply

view MadJak91's profile

MadJak91
10th Jun 2015, 11:28 AM

Jaunt is such a troll :D
I can feel how he basically pushes the hopeless situation on them waaay over here :D
Hm, I have a feeling what might happen next (or soon enough) but I will keep that to myself for now and compare!

[Edit] [Delete] Reply

view MistakeNPotatoes's profile

MistakeNPotatoes
10th Jun 2015, 4:44 PM

He's not a TROLL he's a DIMENSIONAL SHAMBLER, UGH.

For reals, though, yeah, he thought he lost control of the situation so he's gonna gloat when he gets it back.

I'm enthusiastic to see how the coming events match up with your predictions :)

[Edit] [Delete] Reply

view Taily's profile

Taily
10th Jun 2015, 11:56 AM

Panel 2 is great, look at that winning smirk.
Also I'm pretty sure that finger-snap is the cue for the music to start up, omg

[Edit] [Delete] Reply

view MistakeNPotatoes's profile

MistakeNPotatoes
10th Jun 2015, 4:45 PM

I'ma be honest I wasn't too pleased with that one. It would be funny if he opened a portal to, I don't know, the dimension of music or something when he did that, heh.

Let's see you brag about your bluetooth speaker, then!

[Edit] [Delete] Reply

view MistakeNPotatoes's profile

MistakeNPotatoes
10th Jun 2015, 4:46 PM

Yeah, the town passed an ordinance about this just last year, remember? "No curious people allowed."

Jeez, where's the law enforcement when you need it?

[Edit] [Delete] Reply